Wysłany: Pią 15 Wrz, 2006 Inne instrumenty perkusyjne.
Witam! Mam na imie Wojtek. Od wielu lat kształcę sie jako perkusista. W tej chwili jestem studentem Akademii Muzycznej. Zauwazylem lukę jesli chodzi o inne instrumenty perkusyjne takie jak wibrafon, marimba czy ksylofon. Mysle, ze wielu z was, uzytkownikow tego forum to uczniowie szkol muzycznych w ktorych granie na tych instrumentach to norma. Wielu z was pewnie lubi te instrumenty i chiałoby o nich porozmawiac i poszerzyc swoją wiedze na ich temat - techniki, historii, itp. Zalozylem forum gdzie mozemy na takie tematy porozmawiac. Proszę administrację tego forum aby byli dla mnie łaskawi i pozostawili ten post jako swoisty link dla perkusistów - nie bębniarzy.
Zapraszam zainteresowanych na: www.Vibrafon.prv.pl .
Co do "podobnej" tematyki to bym jednak polemizowal. Tutaj spotykaja sie perkusisci grajacy na zestawie. Na moim forum mam nadzieje będą przychodzic ludize grajacy na 'sztabkowych' instrumentach perkusyjnych, obcych dla wielu z was. Nie chce robic konkurencji i jej nie robie, po prostu chce dac ludziom mozliwosc pogadania takze na inny temat a tutaj tacy ludzie są. Mam nadzieje ze wezmą to pod uwage operatorzy.
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2006
nawalator nie rob problemu, tutaj wiekszosc ludzi gra na zestawach, mysle ze np wysolek sie zainteresuje
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
Nie wiem jaką konkurencje robi vojtek_85 podając adres do forum "sztabkowego". Sztabki a zestaw to dwa różne instrumenty, a jedyne co je łączy to przynależność do rodziny instrumentów perkusyjnych. Ja osobiście nie widze problemu.
_________________ I Stworzył ON Rytm - Tak Minął Wieczór I Poranek - Dzień Ósmy...
Ostatnio zmieniony przez StawRos Sob 16 Wrz, 2006, w całości zmieniany 1 raz
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2006
nawalator niewielki burdel robi, za to sanoki itd robia wiekszy