Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Perkusja » Forum Perkusja OnLine - katalog główny » jaki materiał do wyciszeń?
jaki materiał do wyciszeń?
Autor Wiadomość
papryk

Wysłany: Pią 25 Maj, 2007   jaki materiał do wyciszeń?

siemanko :)
jestem tu nowy, więc sie przedstawię: Patryk jestem, gram na perkusji od kilku lat (ciężko powiedzieć ile dokładnie xD), chadzam do szkoły jazzowej w Krakowie (tu mieszkam) i tyle o mnie xD

a teraz do rzeczy, pytanko będzie proste:
jaką wełną mineralną najlepiej wyłożyć podłogę?
przetrząsnąłem całe forum i w tematach o wyciszeniach są przykłady różnych produktów (akumata - Isover, rockton - Rockwool itd), a ja się chciałem zapytać czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi właśnie matami?

sytuacja wygląda tak, że mieszkam na strychu i mam pod moją kanciapą upierdliwą sąsiadkę (nie będę tu opisywał akcji jakie mi urządzała xD). wygląda to następująco (od dołu): jej sufit xD + strop (chyba coś kole 10-15 cm grubości) + warstwa waty szklanej (5 cm) + folia przeciw wilgoci + pusta przestrzeń ok 35 cm i w końcu deski mojej podłogi. i właśnie tę pustą przesterzeń chcę wyłożyć potrójną warstwą akumaty 10cm lub czegoś podobnego (stąd właśnie moje pytanko czym wy byście to zrobili). jak już to zrobię i założę spowrotem deski podłogi, to pewnie jeszcze walnę na to taką cienką matę pod płyty OSB i właśnie takie płyty (jak ktoś nie wie co to, to wyjaśniam: coś w stylu sklejki o grubości ok 1 cm - sorry, że wyjaśniam, ale sam do niedawna nie wiedziałem xD).