Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Perkusja » Forum Perkusja OnLine - katalog główny » kij w mrowisko - mlodzi bebniarze - szerszy temat.
kij w mrowisko - mlodzi bebniarze - szerszy temat.
Autor Wiadomość
portnoyek

Wysłany: Wto 02 Sty, 2007   

ja mam 15 lat( w lipcu bedzie 16 :) ) i gram od okolo 7 lat, cwicze tylko w miare mozliwosci i czasu, paletke od pingla zabieram do autobusu jak jade do muzycznej i sobie jade rudimenty w autobusie, jakos trzymam forme i nie jest najgorzej, a z autorem tematu sie zgodze calkowicie, paru moich kolegow wzielo sie za bebny na powaznie ale po 2 tygodniach wola grac w pilke albo gdzies cmic zielsko z kolegami po kątach niz cwiczyc z klikiem, trening czyli mistrza, wiec mysle ze jesli chce sie byc dobrym to trzeba uparcie do tego dążyć i się nie poddawać, ale to tylko moje zdanie , pozdrawiam wszystkich!!

Mroz

Wysłany: Sro 03 Sty, 2007   

Ja gram okolo 4 i nie dorobilem sie jeszcze zbyt dobrego zestawu... az zal sie chwalic... ale nie wazne, mnie osobiscie bardzo irytuje to, ze trafiaja sie mlodzi co im rodzice perke kupuja calkiem dobra za nie male pienadze, a synek i tak takiej ogromniej szansy nie umie wykorzystac i odstawia perke po 2 tyg, a instrument gnije w piwnicy...

qwerty 
przyszły reż. dźw

Wysłany: Sro 03 Sty, 2007   

widzisz i tu jest dobra strona bo potem mozna niczego sobie mało używane dobre garki kupić tanio na allegro czy innym ibeju

to tak na te smuty:D chociaż sprawa jest poważna bo nie jest wielu perkusistów którzy rzeczywiście zasłuzyli by ich tak nazywać

jaqb 
Gatunek na wymarciu

Wysłany: Czw 04 Sty, 2007