Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Perkusja » Forum Perkusja OnLine - katalog główny » Menedżer
Menedżer
Autor Wiadomość
mpb

Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   Menedżer

Jako, że mam mozliwość zawarcia umowy z menedżerem, a jestem kompletnie zielony, chciałbym zaptać o wasze doświadczenia zwiazane z tym tematem. Tzn. w jakie umowy lepiej się nie pakować, jakie są przeciętne stawki procentowe zysków menedżera od koncertów etc., warunki wypowiedzenia umowy, no i ogólnie prosiłbym o wszelkie użyteczne rady.

YelloW_EyE 
Rowan

Wysłany: Czw 20 Paź, 2011   

Ja podpisałem 2 umowy i nic mi to nie dało, 1 manager nawet telefonu nie odbierał, obecny w sumie od czerwca załatwił nam sesję zdjęciową z której otrzymaliśmy 2 zdjęcia, koncertu zero. Jak ostatnio zadzwoniłem to jedna z pań z agencji powiedziała, że były wybory i nie miały czasu. Dobrzy managerowie chyba nie istnieją :P .

Stawka hmm, na początek kilka procent do 10 potem jak będzie więcej można by zwiększyć stawkę. Przy podpisywaniu umowy trzeba wszystko dokładnie przeczytać, bardzo powoli bo może być problem.

Meinl
Ostatnio zmieniony przez YelloW_EyE Czw 20 Paź, 2011, w całości zmieniany 1 raz  

tutkaprof

YelloW_EyE napisał/a
Ja podpisałem 2 umowy i nic mi to nie dało, 1 manager nawet telefonu nie odbierał, obecny w sumie od czerwca załatwił nam sesję zdjęciową z której otrzymaliśmy 2 zdjęcia, koncertu zero. Jak ostatnio zadzwoniłem to jedna z pań z agencji powiedziała, że były wybory i nie miały czasu. Dobrzy managerowie chyba nie istnieją :P .

Stawka hmm, na początek kilka procent do 10 potem jak będzie więcej można by zwiększyć stawkę. Przy podpisywaniu umowy trzeba wszystko dokładnie przeczytać, bardzo powoli bo może być problem.