Wysłany: Czw 05 Lip, 2007 poczatki zielony wtemacie POMOCY
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum i nowy w temacie:) chcialbym zaczac gry na bebnach ,od czego mam zacczac,jakie cwiczenia ?? czego sie uczyc?? co kupic?? jakas moze literatura cwiczenia??nigdy wczesniej nie gralem ....
Może bez warna , to jego początki cześc nowy kolego przeczyytaj sobie forum dokładnie i znajdziesz duzooooooo wskazowek , zajrzyj też na samą strone Perkusja online . Powodzenia
Ej dobija mnie już to co kto nowy przyjdzie to odrazu najeżdżacie , że ktoś nie używa opcji szukaj
po:
1. Opcja szukaj nie działa zadobrze na forum ...
2. Jak jest nowy to chce sie spytać sam , a nie sugeorwać się czymś innym
.... i za co Warna ? według mnie to jest dziwne ..
Z
Kup sobie pada i pałki , dowiedz się jak je dobrze trzymać(w internecie gdzies znajdziesz napewno) i tłucz sobie coś tam na nim. Jakieś ćwiczenia wychacz i ćwicz ( na youtube jest dużo i ogólnie w necie)
A jak Cie stać to najlepiej idz na lekcje
Kup sobie pada i pałki , dowiedz się jak je dobrze trzymać(w internecie gdzies znajdziesz napewno) i tłucz sobie coś tam na nim. Jakieś ćwiczenia wychacz i ćwicz ( na youtube jest dużo i ogólnie w necie)
A jaki pad? A jakie palki? A te dobre? A jak je trzymac? A gdzie to znajde? A skad mam wziac cwiczenia? A ile mam cwiczyc? A gdzie jest youtube?
Czlowieku, przeciez chodzi wlasnie o to, ze jego zdolnosci szukania skonczyly sie na znalezieniu tego forum i przycisku "nowy temat". Albo to, albo kompletne lenistwo. A ostatnio to jakby sie worek z takimi delikwentami rozprul. Co i rusz wpada taki na forum, zada pytanie na ktore tysiac razy juz udzielono odpowiedzi i na tym sie jego aktywnosc konczy.