Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Perkusja » Forum Perkusja OnLine - katalog główny » Sala prób, namiary na pomoc techniczną;)
Sala prób, namiary na pomoc techniczną;)
Autor Wiadomość
Macdru

Wysłany: Pon 02 Paź, 2006   Sala prób, namiary na pomoc techniczną;)

Witam, planuje w najbliższym czasie zrobienie sali prób. Będzie ona znajdowała się w małym domku, który jest w stanie surowym ( z pustaka, na ziemi gruz). Jest tam jeden pokój (ko 10m2), który chcę wykorzystać. Planuję zrobić oczywiście podłogę, sufit podwieszany i od wewnątrz konstrukcję szkieletową (wełna mineralna, płyty G-K), nie beda przeprowadzane jakiekolwiek instalacje... Niestety jeżeli chodzi o "budowlankę" to jestem całkowicie zielony i teraz prośba do forumowiczów... Czy ktoś zna jakas firme/osobe, ktora w miare tanio wykonalaby taka usluge???

Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

Marcin

X tomicher X 
Go Vegetarian !

Wysłany: Pon 02 Paź, 2006   

to niepowinienes sie chłopie pytać firm budowlanych a nie nas ?
Nawet nie napisałeś gdzie mieszkasz.

Macdru

Sorry, okolice Warszawy. Pytalem sie juz w wielu firmach i ceny sa poprostu szokujace. Dlatego napisalem na forum... Byc moze ktos zna jakas "brygade", ktora potrafi cos takiego wykonac, a nie wezmie za sama robocizna 2000zl...

Aras

najlepiej pytać w rodzinie lub po sąsiadach, ja mam to szczęście, że mój ojciec uwielbie budować i potrafi zrobić bardzo dużo, a to czego by ew. nie potrafił zapewne bedzie potrafił mój sąsiad, tak wiec najlepiej szukać po znajomych bo jest tanio i pewnie.

klima 
Almighty of forum!