Wysłany: Czw 16 Lis, 2006 Stopka ander fajer (równowaga too)
Szanowanie!
Jestem Powcernacy,mam 21 lat i jestem z okolic Kielc.Na bębnach gram od 5ciu lat,jednak "poważnie"(?) wziąłem się za ten instrument 2 lata temu,kiedy to kupiłem swój 1wszy zestaw.
Prześladuje mnie pewna kwestia: mam problem z graniem dwójek pojedynczą stopą.Nawet w wolnych tempach spinają mi się nogi i siada mi utrzymanie równowagi za zestawem,time i ochota do grania
Czy znacie może jakieś ćwiczenia pozwalające rozwiazać ten problem?
Nie chodzi tutaj wyłącznie o nuty,ale też o samą technikę uderzania (ja staram się grać heel up).Może są na to jakieś ćwiczenia rozgrzewające?
Z góry thnx za pomoc! Pozdro!
radii.o
Wysłany: Czw 16 Lis, 2006
joł..
....proponuje ci ,żebyś usiadł prosto,tak aby środek ciężkości opierał sie na tyłku.nie za wysoko,ani nie za nisko,tak aby nogi tworzyły kąt prosty/minimum/
...oczywiscie cwicz wszytko z metronomem i w różnych tempach.Jeżeli je opanujesz ,mozesz oczywiscie konstruować swoje własne ćwiczenia ,które pomoga ci w rozwijaniu techniki.
DZIĘKI WIELKIE za pomoc!
Mam jednak jeszcze jedno pytanie:grasz stopą uniesioną (palcami) czy opuszczoną (piętą)?
Pytałem ludzi i różnie mi radzili,tak że I'm a bit confused
Wysłany: Pią 17 Lis, 2006
wygodniej gra sie z pieta podniesiona, palcami/srodstopiem...a do dwojek ja uzywam techniki heel-toe(pieta-palce)
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
A robicie przed graniem jakąś rozgrzewkę dla nóg?
Rozcziąganie czy sth like that?
Mnie strasznie trudno "rozruszać" nogi i strasznie dużo czasu mi to zżera
ja zanim gram cokolwiek z zespolem pare rytmow w tym jeden na stopach najszybciej jak moge i jak najdluzej wytrzymam, wtedy miesnie po paru minutach takiego grania mam ladnie rogrzane