Wysłany: Pią 01 Sie, 2008 Dimowe przedłużenie pennego- Pearl MBX
Witam jestem Jacek gram na bebnach od ponad 2 lat.
Pokazujac tu swoj sprzet chcialbym uzyskac opinie o moich gratach
Zestaw narazie tylko rozlozony poniewaz musze zakupic naciag na centrale.
Pearl BRX kolor bialy:
22x16, 8x7, 10x10, 12x10, 16x14
Pearl FFS Maple 14 x 5
Blachy:
Paiste Reflector Dark Crisp Hi-Hat 14''
Paiste Signature 12'' Splash
Piaste Signature 16'' Fast Crash
Paiste Signature 17'' Full Crash
Paiste Signature Power Ride 20''
Sabian AAX splash 10''
Zildjian Z custom crash 16''- na sprzedaz
Paiste 2002 Medium Crash 18''- uszkodzony
Paiste Colorsound 400 Ride 20''- na sprzedaz w pokrowcu
Hardware:
3 statywy Pearl 800: 2 lamane i prosty
statyw pod werbel ddrum
ramie lamane Pearl z serii 2000
(z)lamane ramie Premiera Donalda
clampy z pearla AX-20 i jakis yamahy
Twin Pearl Eliminator
Statyw hi-hat Pearl H-885
Na tomach bo obu stronach remo ambassador clear procz 8 gdzie jest ambassador coated (naciagi do wymiany)
centrala rezonans pearl uderzany sonor- do wymiany
Prosze o oceny
ta fote dedykuje wszystkim laskom które robia zdjecia w lustrze i krzywia ryje ( w trakcie robienia zdjecia padlo slowo wy...dalac )
Ostatnio zmieniony przez Dimitrich Nie 12 Lip, 2009, w całości zmieniany 35 razy
olli
kozacki zestaw. Gratulacje ziom!
Co to za naciąg rezonansowy na centrali z tymi płomieniami? w sklepie kupiłeś czy handmade?
to amerykanski remo warty w ameryce 30$ ale ja kupowalem go od goscia w Polsce no i maly glupek zaplacil 200zl
ale jak juz sie cos spodoba to niema bata
Znalazlem na kompie zdjecia starych setow oprocz Hohnera ktorego mam w domku w gorach
1.
Pearl Export + kociol od Hohnera i werbel tez od hohnera.
Zawsze wierny Paiste:
Heavy hh 2002 14''
Crash 802 16''
Ride 400 Colorsound 20''
Splash Signature 12''
2.
Pearl Export z dokupionym kotlem 16'' i werblem DDrum dominion maple
W blachach sie troche pozmienialo: sprzedalem 802 i kupilem Signature 17'' i crasha 18'' 2002 uszkodzonego.
3.