Wysłany: Nie 11 Paź, 2009 Kolej na mnie!!! Bębenki Bujala :D
Witajcie!
Na forum jestem już trochę, do tej pory czytałem tylko o Waszych zestawach, miałem okazje je podziwiać, zasięgać wiedzy. Czas, żebym ja pokazał, czego się dorobiłem....A więc jedziemy:
Nazywam się Adrian. Jestem chyba jeszcze młodym(mówię o wieku ) pałkerem. Trochę już wiem, dzięki temu forum, dzięki koncertowaniu po Europie itp.
Na perkusji gram prawie od 2 lat. Miałem już bębny entry-level- REBEL, które sprzedałem 2 tygodnie temu. W tym roku wszystko pozmieniało sie praktycznie o 180 stopni.
Pisząc w tym dziale, pragnę usłyszeć opinii na temat mojego zestawu, porad.....Bo chyba po to on jest Pozdrawiam i zachęcam do komentowania!!!
Mój skromny zestawik:
Bębenki: TT:10x8 Pearl Forum Remo Pinstripe/Rezo firmowe
TT:12x9 Pearl Forum Remo Pinstripe/Rezo firmowe
FT:14x11 Pearl Forum Remo Pinstripe/Rezo firmowe
BD:22x18 Pearl Forum Remo Powerstroke 3/Rezo czarne Pearl niedziurawione
SD:14x5,5 Pearl Forum Remo Ambassador Coated/Rezo firmówka [prawie niegrany-na sprzedaż] SD:14x5,5 Ludwig Accent CS Custom Remo Ambassador Coated/Rezo Remo by PDP
Blaszen: 1.Zildjian ZBT 14" Hi--hat
2.Paiste 2000 Color Sound 16" Crash
3.Paiste 2000 Color Sound 20" Power-Crash -Ride
4.Paiste 502 PLUS Splash 8"
5.Sabian AAX Thin China 16"
Hardware: DW 5002 TD3 + Drewniane bijaki IRON COBRA + Case DW- od miesiąca ją mam
Tama Iron Cobra HH905 Lever Glide-Przyszła do mnie w czwartek 01.10.2009 r
Premier Singiel- bardzo szybka stopka-NA SPRZEDAŻ!!! Statywy: 1. Łamany Power Beat
2. 2x Łamany-bardzo stabilne, dość masywne-producenta nie znam.
3. Łamany Mapex B950A-Kulkowa regulacja kąta.
4. Ramię+Clamp Sonor
5. Ramię+ Clamp Gibraltar
6. Przedłużka 15 cm Gibraltar
7. Pod werbel nieznanej marki
8. Stołek Pearl
Pałki: 1. Vic Firth American Classic 5AN
2. Vic Firth Dave Weckl Evolution Signatude
3. Vic Firth Dave Weckl Signatude
4. Vic Firth Terry Boozio Signature [mało używałem ich]
To by chyba było na tyle....