na początku chciałbym powitać wszystkich czytelników tego forum, gdyż jest to mój pierwszy post tutaj ;') Gram na perkusji od roku, moim pierwszym zestawem był Power Beat, którego dostałem na początek od wujka. Na tej perkusji nauczyłem się wiele, i wiąże z nią bardzo miłe wspomnienia i wiele godzin gry. Miesiąc temu, przyszła pora na olbrzymie zmiany - dostałem w prezencie od taty pięknego Mapexa VX, z czego jestem bardzo szczęśliwy ;'))
#Mapex Standard VX5255TA, kolor: Transparent Cherry Red
Ustawienie:
- Tom 12x9 (REMO Weatherking Emperor / Evans EC),
- Tom 13x10 (REMO Weatherking Emperor / Evans EC),
- Floor 16x16 (REMO Weatherking Emperor / Evans EC),
- Centrala 22x18 (Attack DH22 2-Ply / Mapex + emad),
- Werbel 14x5.5 Mapex Pro M (Remo Ambassador coated / Mapex),
Do zestawu po czasie dołączyły wreście jakieś lepsze blachy! Kupiłem je od znajomego za niewielką sumę, i myśle, że na początek są znakomite - no i wreście to nie jakiś no name ;') Tak więc, do zestawu doszły następujące blaszki:
Blaszki i jeszcze raz blaszki! Po co ci pałki Ahead, drugi werbel, jak masz wszystkie blaszki z mosiądzu? Ja bym zamiast tych fantów kupił chodziaż jakiś hihat fajny z brązu..
Poza tym fajny set, sam mam VXa, ale starszego, z matowym lakierem i powiem szczerze, że mnie pozytywnie zaskoczyły te beczki
_________________ Pearl EX Silver Flash
Mapex VX
Mapex Pro Maple 14x6,5
Cymb: Alchemy, Stagg
HW: Mapex, DW, Pearl
Wysłany: Sro 15 Lip, 2009
blachy warte tyle samo co no name, jak to maciekj napisal przyjemny secik tak w ogole
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
Blaszki i jeszcze raz blaszki! Po co ci pałki Ahead, drugi werbel, jak masz wszystkie blaszki z mosiądzu? Ja bym zamiast tych fantów kupił chodziaż jakiś hihat fajny z brązu..