Witam wszystkich forumowiczów Jestem nowy na tym forum i chciałbym pokazać wam swój sprzęt. Na perkusji gram dopiero od roku po 10 letniej przerwie Ale przez to ze kiedyś grałem teraz sie bardzo szybko ucze
Mój sprzecik to GRETSCH CATALINA MAPLE w konfiguracji:
-Gibraltar 6609
-Gibraltar 5609 x2
-Basix CBS 800L
-ramie Gibraltar
Statyw pod werbel:
-Gibraltar 6606
Hi-Hat:
-Gibraltar 6607
Stopa:
-Gibraltar 6611
Naciagi na tomach to REMO POWERSTROKE!!!
Na centrali EVANS EMAD-1
Na werblu EVANS Genera HD Coated 14
BLACHARKA:
16' Zildjian Avedis: Medium Thin Crash
18' Zildjian Avedis: Fast Crash
20' Zildjian Avedis: Medium Ride
10' Alchemy Pro ART - splash
16' Alchemy Professional Power China
14' Zildjian Avedis NEW BEAT: Hi-Hat
Heh nie gralem z 10 lat bo jakoś mi przeszlo w liceum bo bylo cienko ze sprzetem i kasą w tamtych czasach a perkusja jednak swoje kosztuje A kolorek to standardowy CHERRY RED ale jest naprawde piekny i brew temu co mowią lakier nie jest wcale taki słaby i podatny na zadrapania. Co do samej perki to myśle ze w tej cenie jest naprawde spoko i gada znakomicie na powerstrokach. i chyba juz zostane przy Gretsch-u na zawsze
pzdr!
TRIBAL
Wysłany: Sob 05 Lip, 2008
co prawda nie miałem okazji pograć na takim dżentelmenie ale wizualnie robi naprawde wrażenie... ja chciałem też cherry red u siebie ale podobno nie dało rady sprowadzić... powiedz mi jeszcze jak stroisz naciągi to bardziej na "miękko" czy "twardo"?
ze strojeniem do dzisiaj bylo u mnie cienko bo dopiero sie wkręcam ale staralem sie bardziej na miekko i na słuch a centrala na mocny 'klik'. Kupilem pare dni temu stroik DRUM DIAL i nastroilem dzisiaj standardowo wedlug instrukcji stroika czyli centrala na 70 tomy na 75, rezo na 74 i werbelek na 85, rezo 82 i powiem szczerze ze dopiero teraz slysze profesjonalne brzmienie tych bebnów. Mysle jeszcze nad wymiana sprezyny pod webelek co napewno jeszcze bardziej poprawi jego i tak niezly dzwiek..