endrju
Wysłany: Sro 14 Maj, 2008 Moja Wisienka:P
Witam wszystkich forumowiczów:) jestem bębniarzem bydgoskiego blues-rockowego zespolu Proceder. na bębnach, które tutaj prezentuję gram od 2,5 roku czyli od poczatku mojej przygody z perkusja:D
Na zestaw ten skladaja sie:
marka bębnów to Everplay... może nie jest to najwyższa półka ale gary dają sobie doskonale radę na koncertach:)
jesli chodzi o blachy to jest tutaj wielka roznorodnosc i póki co nie mogę liczyc na ujednolicenie brzmienia:
Crash 14" Radian
Crash 16" Zildjian Planet Z
Splash 6"(obcięty:D) Sabian
Splash 8" Stagg Myra
China 16" Stagg SH
Ride 21" Orion Twister
Hi-hat 15" Paiste 505(starszy ode mnie, a jednak jest to zdecydowanie najlepszy talerz (w zasadzie dwa) jaki mam w zestawie:D)
Logo na centralce to pozostałość po moim poprzednim zespole Catharsis. Teraz czas na zmianę bo czekaja nas koncerty:P
tak to wyglada, czekam teraz na TT 10", kiedy przyjdzie, zaktualizuję galerię:)
pozdrawiam!:D
C:\Documents and Settings\Aaachi i Endrju\Pulpit\Kopia 11-05-08_100919.jpg
Wysłany: Sro 14 Maj, 2008
forumowe hieny znowu w akcji...kolego masz pod postem jak wklejac zdjecia, taki guziczek do uploadu zdjec...powodzenia!
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
wpisz adres pliku ze zdjęciem pod napisem "Get Your Own Uploader!" jak piszesz posta a potem kliknij "host it!" i po sprawie... nikt nie mogl mu tego wytłumaczyc?
endrju
Wysłany: Pon 19 Maj, 2008
dzieki za podpowiedz ale... tak robilem i nic:P juz cicho mi tu, poprawie sie:) a swiezak jestem, to tez prawda:D
Wrzuc pierw foty na serwer np fotosik.pl, a potem link z serwera (poda ci kilka wybierz opcja na forum) wklejasz tu w temacie i gada
_________________ Brzmienie jest tym samym co człowiek.
endrju
Proszę bardzo!:D
endrju