Wysłany: Czw 06 Mar, 2008 Pearl ELX select,Alchemy Professional,Duallist,Dixon
Witam, nazywam się Mariusz, gram od kilku lat, na poczatek chciałbym podziękować moim rodzicom, ponieważ gdyby nie ich ciężka praca nie mógłbym przectawić wam tego sprzętu!!
Więc:
Pearl Export ELX select,kolor Cobalt Fade,+cases(naciągi Evans Remad, Remo Powersonic z łatką danmar)
-ride Alchemy Prof.20 Raw.-
-cresh Alchemy Prof.16 Sweet
-cresh Alchemy Prof.14 Medium
-cresh Stagg DH Rock 17
-china Alchemy Prof. 16
-china Istanbul Agop Traditional China 14
-china Stagg Sh 18 Regular
-Hi-Hat Alchemy Prof.14 Rock
Hardware:
dużo tego więc z czasem opisze:)
- clamp Pearl ch70
(2)ramie pearl ch
pearl statyw łamany z serii 800
statyw Pearl+ triholder Yamaha
Basix cbs 600-
Basix cbs 800l (2)
Basix platforma high
Stołek Dixon z oparciem
Duallist
Zakup planowany:
rama pearl
splash Sabian HHX 10
china Sabian HH Kang 8
tom 10 w tym kolorze co mam perke, ale narazie mam problem dostać .
Ostatnio zmieniony przez Guny Nie 16 Mar, 2008, w całości zmieniany 16 razy
Opowiadaj co to dokladnie za bijaki i łatka, bo wielu pewnie sie zastanawia a niewielu wie co to takiego jest Napisz wszystko o tym co tylko napisac mozesz.
_________________ Perkusja to moja kochanka, leje ją dość często, lubi to, dlatego tak nam razem dobrze.
werbelek
Wysłany: Czw 06 Mar, 2008
fajny zestaw ale jak bys mogl zarzucic lepszymi fotami to by bylo jeszcze fajniej:)
Więc łatka w połączeniu z gumowymi bijakami nie koniecznie danmara, zapewnia super selektywność przy szybkich partiach.Glównie sprawdza sie w metalu bo ma punktowy donaśny saund.Co do trwałości jest nie zniszczalna, ze względu na płytke metalową, która jest bardzo gruba. Bijaki są stosunkowo ciężkie, ale kółka są małe i szybko się rozpędzajom przy szybkiej grze. Ogólnie te produkty danmara polecam osobą grającym ciężko i szybko. Te połączenie dzje super selektywność, a przy nagłośnieniu profeska!!
no wałsnie tego sie obawiałem...ble!