Wysłany: Nie 18 Lut, 2007 Polmuz Custom by Dziuba!Update10.04
Witam!
Mam na imię Błażej i gram na bębnach od 4 lat. Te gary kupiłem jakoś w maju 2006 - to jest mój pierwszy zestaw. Wcześniej ćwiczyłem w szkole muzycznej. Bębny są po remoncie. Zdjąłem okleine, ręcznie wyszlifowałem, wywoskowałem i wypolerowałem kropusy w środku i na zewnątrz.
Hardwar Premier, Tama (stopa), 2 statywy Power Beata i jeden no name
Naciągi
Tomy Aquarian Performance 2 i Evans G1(rezonans)
Werbel Remo power center i Everplay(rez) oraz Aquariqn i Evans G1 (Niewidoczny na zdjęciu - zmieniony później niż były zrobione fotki)
Na centrali niestety jeszcze nie zmienione naciągi. Obecnie Power Beat ( ) i jakiś no name.
a oto fotki:)
Nie musze chyba pisać,że to Polmuz
Ostatnio zmieniony przez MD Czw 10 Kwi, 2008, w całości zmieniany 7 razy
nie - mi takwygodnie tylko ten crash po prawej się przekrzywił - pewnie jak przechodziłem to tyłkiem zachaczyłem a co do tomów, to są ok. A raczej dla mnie ok
Jest Ci tak wygodnie, ale zauważ, że jeżeli tomy są pod dużym kątem, to nie wydobędziesz z nich optymalnego soundu. Nie będziesz miał kontroli dynamiki jak na werblu. Jeśli są mocno pochylone, to grając na nich masz pałeczki zbliżone do pozycji pionowej, grawitacja Ci nie pomaga. Dlatego uważam zę kąt przejściówek powinien być zdecydowanie mniejszy, analogiczny do pochylenia werbla.
szczerzemówiąć? Nie przeszkada mi to, a co do dynamiki i kontroli - wszystko ok. W dodatku na chwile obecną ( jak i na fotkach) perka stoi w szkole muzycznej, gdzie musze ją rozkładać we wtorek i składać w piątek, bo w poniedziałek przyjeżdża mój profesor, a klasa jest tak mała,że 2 zestawy rozstawione, to za dużo. Więc ustawienie często się zmienia. I to też mi nie przeszkadza...
Ostatnio zmieniony przez MD Nie 18 Lut, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Albo mi sie zdaje albo tylni naciąg na centrali jest zle dokrecony, w niektorych miejscach widac odkształcenia. Moze to wina naciągu? Nie wiem nie znam sie