Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Pokaż nam Swój sprzęt » Polmuz Custom by Dziuba!Update10.04
Polmuz Custom by Dziuba!Update10.04
Autor Wiadomość
MD 
Badżej;]

Wysłany: Nie 18 Lut, 2007   Polmuz Custom by Dziuba!Update10.04

Witam!

Mam na imię Błażej i gram na bębnach od 4 lat. Te gary kupiłem jakoś w maju 2006 - to jest mój pierwszy zestaw. Wcześniej ćwiczyłem w szkole muzycznej. Bębny są po remoncie. Zdjąłem okleine, ręcznie wyszlifowałem, wywoskowałem i wypolerowałem kropusy w środku i na zewnątrz.

Shell set:

BD 20
TT1 12
TT2 13
FT 16
SD1 14x5
SD2 14x5,5

Blachy

HH Sabian B8 14
Crash Sabian B8 16
Crash Mainl Meteor 16
Ride Sabian B8 20
Ride Mainl Meteor 20
Splash no name?

Hardwar Premier, Tama (stopa), 2 statywy Power Beata i jeden no name :wink:

Naciągi

Tomy Aquarian Performance 2 i Evans G1(rezonans)
Werbel Remo power center i Everplay(rez) oraz Aquariqn i Evans G1 (Niewidoczny na zdjęciu - zmieniony później niż były zrobione fotki)
Na centrali niestety jeszcze nie zmienione naciągi. Obecnie Power Beat ( :evil: ) i jakiś no name.

a oto fotki:)

perkusja
perkusja
perkusja
perkusja
perkusja
perkusja

Nie musze chyba pisać,że to Polmuz :lol: 8) :D
Ostatnio zmieniony przez MD Czw 10 Kwi, 2008, w całości zmieniany 7 razy  

Vogt

Wysłany: Nie 18 Lut, 2007   

bębny jak i blachy masz pod dziwnymi kątami nie uważasz?
Naklejka "wyjście" rządzi :D

MD 
Badżej;]

nie - mi takwygodnie :) tylko ten crash po prawej się przekrzywił - pewnie jak przechodziłem to tyłkiem zachaczyłem :) a co do tomów, to są ok. A raczej dla mnie ok 8)

loszmi