Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Pokaż nam Swój sprzęt » "Pomroczna" BECZKOWNIA Blood_Pet'a - UPDATE - FOTO
"Pomroczna" BECZKOWNIA Blood_Pet'a - UPDATE - FOTO
Autor Wiadomość
Blood_Pet 

Wysłany: Wto 09 Lut, 2010   "Pomroczna" BECZKOWNIA Blood_Pet'a - UPDATE - FOTO

Witam wszystkich serdecznie!
Na forum jestem już od ładnych kilku lat, co prawda dość mało się wypowiadam, acz codziennie przeczesuję wszystkie nowe tematy w poszukiwaniu niezbędnej wiedzy :)

W końcu i przyszedł czas na to bym podzielił się z wami co udało mi się zgromadzić przez kilka lat grania. Można powiedzieć, że są to moje życiowe oszczędności z racji tego że jeszcze jestem studentem :) Wkładam w swoje gary każdy wolny grosik jak mi się przypadkiem znajdzie :)

I oto efekt:

perkusja

perkusja

perkusja

A co do specyfikacji i konkretów:

Bębny:
DDrum Diablo DIA3
BD1 22x20"
BD2 22x20"
FT1 16x14"
FT2 14x14"
TT1 10"
TT2 12"
TT3 8" - Mapex M
SD 14x7"

Stopy:
Axis (dwa single, ale obecnie twin, bo udostępniłem bębny na koncercie i ktoś mi rozwalił naciąg na lewej centralce.)
Bijaki:
Tama Iron Cobra - Filc

Blachy:
Ride: Zildjian Pitch Black 22"
Crash1: Zildjian A Custom Crash 16"
Crash2: Zildjian A Custom 17" Fast Crash
Crash3: Efx, O-zone Hand Made 18" :)
Hi Hat: dół: Zildjian A mastersound edge 13"
góra: Zildjian Z Custom Dyno Beat 13"
China1: Zildjian Oriental Trash 18"
China2: Stagg DH 10"
China3: Stagg DH 14"
China4: Stagg DH 16"
Spash1: Zildjian A Custom 8"
Splash2: Stagg Furia 12"
Bell: Stagg Ice Black Bell 6"

Rama:
Pearl DR503

Statyw HH:
Yamaszka na kablu

Ramiona - cała zbieranina co jedno to innej firmy - Gibraltar, Pearl, Mapex, Yamaha, Basix.

Naciągi:
Tomy: Aquarian Performance II
Bass Drum: Evans Emad II
Werbel: góra: Evans EC2 Reverse Dot
dół: Evans Hazy 300