Witam wszystkich serdecznie!
Na forum jestem już od ładnych kilku lat, co prawda dość mało się wypowiadam, acz codziennie przeczesuję wszystkie nowe tematy w poszukiwaniu niezbędnej wiedzy
W końcu i przyszedł czas na to bym podzielił się z wami co udało mi się zgromadzić przez kilka lat grania. Można powiedzieć, że są to moje życiowe oszczędności z racji tego że jeszcze jestem studentem Wkładam w swoje gary każdy wolny grosik jak mi się przypadkiem znajdzie
Stopy:
Axis (dwa single, ale obecnie twin, bo udostępniłem bębny na koncercie i ktoś mi rozwalił naciąg na lewej centralce.)
Bijaki:
Tama Iron Cobra - Filc
Blachy:
Ride: Zildjian Pitch Black 22"
Crash1: Zildjian A Custom Crash 16"
Crash2: Zildjian A Custom 17" Fast Crash
Crash3: Efx, O-zone Hand Made 18"
Hi Hat: dół: Zildjian A mastersound edge 13"
góra: Zildjian Z Custom Dyno Beat 13"
China1: Zildjian Oriental Trash 18"
China2: Stagg DH 10"
China3: Stagg DH 14"
China4: Stagg DH 16"
Spash1: Zildjian A Custom 8"
Splash2: Stagg Furia 12"
Bell: Stagg Ice Black Bell 6"
Rama:
Pearl DR503
Statyw HH:
Yamaszka na kablu
Ramiona - cała zbieranina co jedno to innej firmy - Gibraltar, Pearl, Mapex, Yamaha, Basix.
Naciągi:
Tomy: Aquarian Performance II
Bass Drum: Evans Emad II
Werbel: góra: Evans EC2 Reverse Dot
dół: Evans Hazy 300
sprężynki: Puresound Blasters 14
Na tomach i werblu (poza 8") e-ringi Evansa
I to by było chyba na tyle
Ostatnio zmieniony przez Blood_Pet Sob 13 Lut, 2010, w całości zmieniany 2 razy
dobry sprzet do nakurwu ja poprosze zdjecie z przodu, chce zobaczyc jak wyglada ta rama z double bassem. nie za długie ma te sekcje? nie wyglada to pokracznie?
chce zobaczyc jak wyglada ta rama z double bassem. nie za długie ma te sekcje? nie wyglada to pokracznie?
Z przodu wszystko wygląda strasznie maciupko Ja preferuję takie ustawienie, że do wszystkiego jest blisko i wszystkie blachy mam niziutko ustawione, więc zbyt pokracznie to nie wygląda
Cytat
więcej tych fotek!