Wysłany: Pią 06 Lip, 2007 Tomaszowy Pearl - update 10.11.2008 + stara amatka
Nadszedł czas na moje graty.
Tytułem wstępu –
Na początku był polmuz…
Zdjęcia się nie zachowały. W każdym razie czerwony. Zemsta Hitlera. Oddałem go za darmo.
Potem awans społeczny – amati, ten maksymalny zestaw. Po paru latach przeszedł gruntowny remont. Stoi u mnie do dziś, nie chcę się go pozbywać (foty wkrótce, chyba warto go pokazać).
Obecnie gram (od 5 lat) na Pearlu ELX, amber mist, rocznik 2002.
Bębny:
8x8
10x8
12x9
14x12
22x18
Werbel 14x5.5 (z zestawu), mapex 13x3.5 brass, w planach: Pearl FFS maple albo Omar Hakim, Sonor jungle snare 10”
Naciągi:
tomy – góra: remo ambassador clear, dół: firmowe (dają radę, ale myślę o diplomatach)
bass drum – remo emperor clear, łatka remo falam slam, do tego tłumiki remo muff’l na obu naciągach (dzięki, aptp - poduszka poszła won)
werbel – góra: remo powerstroke coated, dół: remo snare ambassador
Hardware:
twin P-202TW (poprzednik Eliminatora) oraz pojedyńcza stopa do cowbella – P-201P + meinlowe mocowanie do cowbella
statywy – Pearl, seria B-855 z Uni-Lockami, do tego clampy, holdery, ramiona do splashów, cowbella, tamburynu itd. itp., wszystko też Pearl, z wyjątkiem dwóch uchwytów marki Sonor do dwóch dodatkowych hihatów
do werbla udało mi się wyhaczyć statyw S-1000D (ma ktoś taki?)
stołek - Tama 1st chair Ergo-Rider Trio Low
Blachy:
najsłabsze ogniwo, wymieniam prawie całość na Turkish. Tymczasem mix zildjianów bronze i zbt plus oraz sabianów B8 Pro… Nie będę wdawał się w szczegóły…
Pałki:
Sonor Recording oraz Nova 7A
Inne:
Cowbelle Pearl Elite ECB-10 oraz ECB-9
Na razie jedna poglądowa fota z odkurzacza; postaram się o coś lepszego.
Ostatnio zmieniony przez Tomasz Pon 10 Lis, 2008, w całości zmieniany 5 razy
sliczne bebny na zdjeciu wygladaja jakby byly rozowe... mozna prosic o wiecej i o fotke tych palek sonora?? gdzie mozna takie wyhaczyc??