Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Pokaż nam Swój sprzęt » Zestaw _bartiego_
Zestaw _bartiego_
Autor Wiadomość
_barti_

Wysłany: Sob 16 Kwi, 2011   Zestaw _bartiego_

Witam!
Dzisiaj kupiłem mój pierwszy zestaw. Na perkusji gram od 4 lat, od 3 w zespole, ćwiczyliśmy w miejscowym MDKu na starym zestawie YAMAHA DP SERIES. Jako, że MDK nie jest przychylny częstym naszym próbą, a yamaha jest już w ruinie, nie naddaje się na koncerty postanowiłem kupić coś swojego. Wybór padł na mapexa q. Dlaczego taki słaby zestaw? A no dlatego, że po pierwsze jestem licealistą i nie mam dochodów a po drugie szkoda było by mi lepszego zestawu na włóczenie po próbowniach, piwnicach w różnych warunkach. Z rozmów z posiadaczami Mapexa Q wywnioskowałem, że po zmianie naciągów, dokładnym wystrojeniu, zmianie werbla zestaw ten dobrze zagada i poradzi sobie na koncertach - mam taką nadzieje.
Za 1000zł kupiłem cały set z werblem, statywami do werbla, hi hatu, statywem prostym Mapexa, i łamanym Ever Playa, do tego różne drobiazgi w postaci pokrowca na blachy, klucza do strojenia.
perkusja

Uploaded with ImageShack.us
BD 22 x 16,
SD 14 x 5.5,
TT 12 x 10,
TT 13 x 11,
FT 16 x 16

Hardware z serii 300 (stopa, statyw pod werbel, hi-hat oraz statyw prosty)
Zmienione naciągi na tomach i floorze na Evans G2

Najbliższe plany to:
-zakup blach (obecnie posiadam tylko crashe Orion Twister i Meinl Headliner, które z czasem mam zamiar zmienić)
- zakup jeszcze jednego statywu, do rida
- zmiana naciągów przede wszystkim na centrali i werblu (są tam jeszcze oryginalne).
- planuje sprzedać tą stope mapexa, gdyś posiadam Tame HP200.

Przede mną strojenie i wyciskanie soków z tego zestawu.

http://w366.wrzuta.pl/aud...L/stlumiony-tom