Witam!
Dzisiaj kupiłem mój pierwszy zestaw. Na perkusji gram od 4 lat, od 3 w zespole, ćwiczyliśmy w miejscowym MDKu na starym zestawie YAMAHA DP SERIES. Jako, że MDK nie jest przychylny częstym naszym próbą, a yamaha jest już w ruinie, nie naddaje się na koncerty postanowiłem kupić coś swojego. Wybór padł na mapexa q. Dlaczego taki słaby zestaw? A no dlatego, że po pierwsze jestem licealistą i nie mam dochodów a po drugie szkoda było by mi lepszego zestawu na włóczenie po próbowniach, piwnicach w różnych warunkach. Z rozmów z posiadaczami Mapexa Q wywnioskowałem, że po zmianie naciągów, dokładnym wystrojeniu, zmianie werbla zestaw ten dobrze zagada i poradzi sobie na koncertach - mam taką nadzieje.
Za 1000zł kupiłem cały set z werblem, statywami do werbla, hi hatu, statywem prostym Mapexa, i łamanym Ever Playa, do tego różne drobiazgi w postaci pokrowca na blachy, klucza do strojenia.
Uploaded with ImageShack.us
BD 22 x 16,
SD 14 x 5.5,
TT 12 x 10,
TT 13 x 11,
FT 16 x 16
Hardware z serii 300 (stopa, statyw pod werbel, hi-hat oraz statyw prosty)
Zmienione naciągi na tomach i floorze na Evans G2
Najbliższe plany to:
-zakup blach (obecnie posiadam tylko crashe Orion Twister i Meinl Headliner, które z czasem mam zamiar zmienić)
- zakup jeszcze jednego statywu, do rida
- zmiana naciągów przede wszystkim na centrali i werblu (są tam jeszcze oryginalne).
- planuje sprzedać tą stope mapexa, gdyś posiadam Tame HP200.
Przede mną strojenie i wyciskanie soków z tego zestawu.
Jesteśmy na etapie szukania pomieszczenia na salkę prób, dlatego ćwiczę w domu, w bloku na skonstruowanym zestawie.
Na padzie od werbla guma z paletki od ping-ponga, na drugim mającym służyć jako hi hat kawałek gumy od podkładki biurowej (nie odbija zbyt mocno, tak jak hi-hat).
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011
podstroiles gary?:>
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!