Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » MTF - Muzyczna Twórczość Forumowiczów » Twórczość » Przyszedł czas żeby pokazać coś od siebie
Przyszedł czas żeby pokazać coś od siebie
Autor Wiadomość
DsD

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   Przyszedł czas żeby pokazać coś od siebie

Kilka słów wstępu.

A więc gram od 1,5 roku więc nie ma co się spodziewać rewelacji jednak pokazuje wam ten filmik po to abyście ocenili moje umiejętności i powiedzieli nad czym mam popracować, co bardzo kuleje.

Trochę sztywny przed kamerą byłem ale trudno, tak bywa. Poniżej link

http://pl.youtube.com/watch?v=Y8tf9d43Bhs

Maxu

Wysłany: Pią 01 Lut, 2008   

niezle...:)

DsD

Krótko ale dzięki :)

Poza tym nikt więcej nie ma nic do powiedzenia?

Saurus

Czy tylko ja słyszę Immigrant Song 2:38-2:45? ;-)

DsD

Heh to akurat przypadek ;) Nie wzorowałem sie na Led Zeppelin, raczej średnio przepadam za ich twórczością.

Wooof

DsD>
Po pierwsze, to nie żadne solo tylko zestaw różnych rytmów. Solo jest czymś bardziej przemyślanym i na czymś się opiera. U ciebie przypomina to granie wszystkiego, co ci się akurat przypomni, albo czego się nauczyłeś ostatnio. Co do gry to zasadniczo dwie uwagi mam. Gdzie jest time i gdzie jest dynamika? Bębny to nie walenie konia, trzeba czasem przytulić i o czymś poopowiadać...;)
pozdrawiam

Carlos

jak na 1.5 roku to całkiem równo.
1. Za wcześnie na to by dało się wyczuć akcenty w twojej grze. To się osiąga wraz z cierpliwością w ćwiczeniach i długością gry.

2. słuchaj i próbuj grać do połamanej rytmicznie muzyki: jazzu, prog rocka, fusion, funky, latin - nawet jeśli jej nie lubisz.

Co do techniki: