Witam!
Jestem laikiem, jeśli chodzi o perkusje, dlatego proszę o poradę. Mój mąż jest perkusistą, założył niedawno swój zespół i kupił nowy, lepszy zestaw. Problem w tym, że może ćwiczyć tylko w weekendy, bo perkusja jest w innym miejscu, niż my mieszkamy. Pomyślałam, że kupię mu w prezencie zestaw padów do ćwiczeń DWSPPAD. Mógłby wtedy ćwiczyć w mieszkaniu, sąsiadom też nie powinno to przeszkadzać. Ale mam pewne wątpliwości:
- czy zestaw można sobie rozłożyć tak, żeby ustawienia padów przypominały ustawienia jego zestawu perkusyjnego? (dodam, że męża zestaw jest mały, tylko 1 tom, werbel, kocioł i czwarty bęben, jakkolwiek się nazywa); jak w ogóle wygląda regulacja takich padów?
- czy Wy, perkusiści uważacie, że taki zestaw jest naprawdę dobry do ćwiczeń?
- koszt tych padów to 650 zł, czy warte jest to tej ceny? Czy może lepiej kupić jeden pad, położyć na stół i w niego sobie uderzać, ćwicząc tylko nadgarstki?
- mój mąż jest leworęczny, nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale zaznaczam na wszelki wypadek;
Byłabym bardzo wdzięczna za wszelkie porady i sugestie!
Dziękuję i pozdrawiam!
Ania
myślę, że na pewno by się ucieszył z takiego prezentu, pady ogólnie są dobre jakościowo i spokojnie można ćwiczyć na nich technikę, bez znaczenia też jest leworęczność, pady można dowolnie ustawić. Ja jednak, jako "perkusista":) wolałbym dostać Rolanda TD4 na przykład frajda z ćwiczeń bez porównania z głuchymi padami z gumy
PS. zapewne sprawdzisz cene rolanda - zawsze można o ratach pomyśleć, a radość męża ogromna.
pozdrawiam
_________________ "głupota ludzka jest jak miłosierdzie boskie - nie zna granic."
Bardzo dziękuję za podpowiedź, ale czy ten Roland TD4 (czy dobrze sprawdziłam? Kosztuje ponad 4 tys. zł??) będzie nadawał się do prób w kamienicy? Bo zdaje się to będzie głośne, a chodzi o coś cichego, żeby sąsiadom nie przeszkadzało...