Jak w temacie , nie bylo chyba jeszcze tego na forum wiec pytam tutaj. Po pierwsze jaka firma , po drugie na jakie parametry zwracac uwage ? jesli chodzi o bebny etniczne to jestem absolutnie zielony wiec licze na Wasza pomoc. Interesuje mnie raczej nówka bo na allegro rzadko widze cos fajnego uzywanego, czy za 230 mozna juz kupic cos co zabrzmi jak beben a nie karton ?
_________________ Patrz jak pracują receptory. Słodki, gorzki, kwaśny, słony i ten co dewastuje mikrofony!
wysoł mowi ze te co podalem sa fajne ja mu wierze ... spora kasa to to nie jest jak szmata raczej nie zabrzmia , choc oczywiscie nie wymagam bog wie czego gralem na everplayach tylko wiec mam po prostu brzmienie ktorego nei chce a to na pewno bedzie lepsze.
_________________ Patrz jak pracują receptory. Słodki, gorzki, kwaśny, słony i ten co dewastuje mikrofony!
wysoł mowi ze te co podalem sa fajne ja mu wierze ...
a slyszales kiedys o sprzedawcy ktory swojego towaru by nie zachwalal? ;]
_________________ Rhytm is a way to transmit a description of experience
in an emotional and not abstract way.
It is more than a metaphor:
It is a physical experience as real as any other.
hmm ... on jest sprzedawca ktoremu ufam ;P juz robilem z nim interes i jestem zachwycony wiec watpie by mowil nieprawde, poza tym bongosy wygladaja solidnie
niedawno kupiłem sobie bongosy Ever Play (110zł) i już dwa dni po zakupie wiedziałem, że się wygłupiłem
pobiegłem więc do sklepiku i za 320 zł kupiłem Meinla Headliner. Nie jset to pewnie najwyższa półka Meinla ale wykonanie i brzmienie są znakomite. To przyjemność obcować z takim instrumentem. A i cena nie odstrasza.
a wygląddają tak
wysoł mowi ze te co podalem sa fajne ja mu wierze ...
a slyszales kiedys o sprzedawcy ktory swojego towaru by nie zachwalal? ;]