Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Sprzęt - dyskusje » Bongosy do 230 zl
Bongosy do 230 zl
Autor Wiadomość
borbah 

Wysłany: Wto 28 Lis, 2006   Bongosy do 230 zl

Jak w temacie , nie bylo chyba jeszcze tego na forum wiec pytam tutaj. Po pierwsze jaka firma , po drugie na jakie parametry zwracac uwage ? jesli chodzi o bebny etniczne to jestem absolutnie zielony wiec licze na Wasza pomoc. Interesuje mnie raczej nówka bo na allegro rzadko widze cos fajnego uzywanego, czy za 230 mozna juz kupic cos co zabrzmi jak beben a nie karton ?

borbah 

Wysłany: Wto 28 Lis, 2006   

Dobra to wam troche uproszcze zadanie :)

http://perkusje.com/?p=pr...e&iProduct=1052

czy takie cos juz bedzie w miare ?

Wysolek85

Ze swojej strony polecam, na stojaczku śmigają aż miło :)

Vogt

może rozejrzyj się za jakimiś Meinlami? ja swojego czasu bawiłem sie jakimis (niestety nie wiem jaka seria) i spodobały mi się.

lukasz

Z bongosami jest ten problem, że tanie brzmią jak szmata, a dobre kosztują sporą kasę.

borbah 

wysoł mowi ze te co podalem sa fajne :) ja mu wierze ... spora kasa to to nie jest jak szmata raczej nie zabrzmia , choc oczywiscie nie wymagam bog wie czego :) gralem na everplayach tylko wiec mam po prostu brzmienie ktorego nei chce :) a to na pewno bedzie lepsze.

Qbs

borbah napisał/a
wysoł mowi ze te co podalem sa fajne :) ja mu wierze ...

a slyszales kiedys o sprzedawcy ktory swojego towaru by nie zachwalal? ;]
It is a physical experience as real as any other.

borbah 

Wysłany: Sro 29 Lis, 2006   

hmm ... on jest sprzedawca ktoremu ufam ;P juz robilem z nim interes i jestem zachwycony wiec watpie by mowil nieprawde, poza tym bongosy wygladaja solidnie

jezyor