Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Sprzęt - dyskusje » Co mozna wyciagnac z bebnow ''sredniej ;))) klasy''
Co mozna wyciagnac z bebnow ''sredniej ;))) klasy''
Autor Wiadomość
Piwoszcz

Wysłany: Wto 21 Lis, 2006   Co mozna wyciagnac z bebnow ''sredniej ;))) klasy''

Witam wszystkich forumowiczow .... Mam zapytanie , co mozna wyciagnac z podstawowej wersji najlepszej firmy robiacej perkusje :D a mianowicie Doppler Drums . Okleina na tomku 12 marszczy sie od spodu i mam pewnosc ze to rowiez bedzie sie dzialo z pozostalymi tomkami , nie wiem czym jest to spowodowane ale chyba tylko ''super'' jakoscia wykonania bebnow , ja nic do niej nie mam bo to moj pierwszy sprzet i gram na niej od pol roku . Czy moge jednak jakos stunningowac swojego kochanego dopplerka . Naciagi zwiekszaja moc na tomkach mam aquariany response 2 i ostatnio kupilem EMADA 2 i jest miesko ( oczywiscie z poduszka w srodku ) Czy sciagnac okleine , czy to jest trudne , czy oplacalne , czy to mozolna praca wymagajaca konkretnego poswiecenia i czasu ...... Jesli macie jakies pomysly to smialo piszcie ...... z gory dzienks i pozdrowionka

sigma

Wysłany: Wto 21 Lis, 2006   

tomek...to chyba jakies imie...miesko...sciaganie...hmmm mam jakies zle skojazenia z tym co chcesz zrobic temu biednemu tomkowi...

Fazer

możesz się rozczarować jak ją zdejmiesz. Co to za seria garów?

Piwoszcz

tomek:) economic pro series

Piwoszcz

Mowiac szczerze to nie sa jakies beznadziejne gary . moj kuzyn gra od paru lat na everplayu modelu za jakies 2000 (kupil uzywana) i wypowiada sie calkiem spoko .... tylko ta okleina

Piwoszcz

a moze sa beznadziejne :) ))))

chudzik5