Wysłany: Czw 05 Paź, 2006 czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty
czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty? z zwiazku z ścieralnoscią bialej warstwy zastanawiam sie nad tym,a jesli chodzi mi o naciag to powerstroke 3, co wy na to? wiem że mozecie się chichrać ale jestem początkujący i prosze wybaczenie
ej szefie "BYNAJMNIEJ" znaczy coś mniej więcej jak " wcale nie" lub "wcale" ale zawsze w znaczeniu negatywnym tj.: "bynajmniej" i "bynajmniej nie" oba znaczą "wcale nie". i bynajmniej nie znaczą "PRZYNAJMNIEJ"
rzecz gustu ... pare razy widzialem przezroczysty naciag na werblu i gadal normalnie ... tylko jasniej i ostrzej chyba (ale ucho wprawione jeszcze nie jest az tak zeby to zdefiniowac) ... a co do gadania to mi sie wydaje ze kazdy jednowarstwowy naciag zagada jakos na werlbu ... choc osobiscie wole powlekane
_________________ Patrz jak pracują receptory. Słodki, gorzki, kwaśny, słony i ten co dewastuje mikrofony!
Wysłany: Czw 05 Paź, 2006
dla mnie dziwny to widok na werblu naciag nie powlekany, ale cos kwestia gustu
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
Wysłany: Czw 05 Paź, 2006 Re: czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty
Sarum napisał/a
czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty? z zwiazku z ścieralnoscią bialej warstwy zastanawiam sie nad tym,a jesli chodzi mi o naciag to powerstroke 3, co wy na to? wiem że mozecie się chichrać ale jestem początkujący i prosze wybaczenie
Naciąg przezroczysty to nie naciąg WERBLOWY tylko do toma. Będziesz mieć problemy ze strojeniem, szczególnie "bzyczeniem" sprężyn.
Niestety, w grę wchodzą tylko naciągi zaprojektowane do werbla, najlepiej z wprasowanym pierścieniem tłumiącym.
_________________ Odery Privilege
Pearl FFS, Ludwig Supraphonic 79
Istanbul Agop & Mehmet