Perkusja Online - Forum Perkusyjne
   FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy   Infopage

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Odpowiedz do tematu Perkusja Online - Forum Perkusyjne Strona Główna » Sprzęt » Sprzęt - dyskusje » czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty
czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty
Autor Wiadomość
Sarum

Wysłany: Czw 05 Paź, 2006   czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty

czy na werbel moge nalozyć naciąg przezroczysty? z zwiazku z ścieralnoscią bialej warstwy zastanawiam sie nad tym,a jesli chodzi mi o naciag to powerstroke 3, co wy na to? wiem że mozecie się chichrać ale jestem początkujący i prosze wybaczenie

chudzik5 

Wysłany: Czw 05 Paź, 2006   

Możesz załozyć naciąg przezroczysty, ale to bedzie słobo gadać(tak mi się wydaje),brzmienie będzie też zależało od werbla.

Sarum

werbel to mapex vx wiec nieco dzwieczący ale fajny bynajmniej na pozostalosciach firmowej membrany

chudzik5 

No to kup sobie dobry naciąg Remo albo EVANSA bo nie ma so kombinować :) Pozdro

Kamil_15

Ja przez pewnien czas miałem założony na werbel ambasador przeźroczysty. Bardziej mi spasował niż emperor powlekany, wiec róznie to jest.

strangejour

ej szefie "BYNAJMNIEJ" znaczy coś mniej więcej jak " wcale nie" lub "wcale" ale zawsze w znaczeniu negatywnym tj.: "bynajmniej" i "bynajmniej nie" oba znaczą "wcale nie". i bynajmniej nie znaczą "PRZYNAJMNIEJ"

borbah 

rzecz gustu ... pare razy widzialem przezroczysty naciag na werblu i gadal normalnie ... tylko jasniej i ostrzej chyba (ale ucho wprawione jeszcze nie jest az tak zeby to zdefiniowac) ... a co do gadania to mi sie wydaje ze kazdy jednowarstwowy naciag zagada jakos na werlbu ... choc osobiscie wole powlekane :)

klima 
Almighty of forum!

dla mnie dziwny to widok na werblu naciag nie powlekany, ale cos kwestia gustu

PerkusjaOnline na Facebooku - https://www.facebook.com/ForumPerkusjaOnline

2725378 - zawsze na niewidocznym