Przymierzam się do zakupu hi-hatu w denie około 600zł. Znalazłem w ofercie drumshop.pl talerze firmy Amedia. Czy ktoś z forumowiczów zna tą markę, jak się spisują, czy są warte zakupu.
Ewentualnie proszę o pomoc w wyborze innego hi-hatu do muzyki ciężkiej w tym przedziale cenowym.
Witam
Jak nakazuje regulamin przedstawiam się:
francuz, mieszkam w Poznaniu, lat "dwadzieściapare" gram na beczkach od 8 lat...
W odpowiedzi na twoje pytanie damocles, do mocnej muzyki znajdziesz w ofercie Amedii serie Tigris, Euphrates oraz (najbardziej ekstremalne) Raw Rock ;]
Temat odświeżyłem tutaj, ponieważ tamten został zamknięty...
Ja polecam Vigor Rock Shiny... Siarka, poipół, Szatan i zniszczenie. Głośno, selektywnie, cicho, jeszcze bardziej selektywnie, zależy od pałek i siły uderzenia
No to fakt, Vigor Rock (w odmianie Shiny lub nie) nadają sie znakomicie do mocniejszych klimatów, z tym że tak jak pisałem, do klimatów mega extremalnych ( do których ktoś wybrał by Paiste Rude czy Zildjiana Z ) w ofercie Amedii jest Rar Rock ;]
Wysłany: Sob 22 Mar, 2008
damocles juz zakupil, tylko nie pamietam co dokladnie
_________________ Masz pytanie odnośnie forum? Jakieś pytania techniczne? Moze coś ciekawego do dodania na forum? Napisz na gg/pw/mail. Czekam na wiadomości w każdej sprawie!
Vigor Rock sieje, aż uszy bolą, dlatego zdecydowałem się na Dervish. HH niby do lżejszych klimatów, a w mojej muzie (a gram dosyć ciężko) sprawuje sie znakomicie. Taki HH środka o dość suchym brzmieniu. Polecam
no więc czy warto kupić h-h galata albo classic?
najtańsze w ofercie amedi. Ale trochę mnie to brzmienie galaty na wideo przeraziło. Może ma ktoś w rzeszowie? to bym sobie obstukał.
_________________ "Takiego uderzenia nie da sie zastąpić, nie można zastąpić Bonhama"
Ale trochę mnie to brzmienie galaty na wideo przeraziło.
Nie wiem jakiego brzmienia się spodziewałeś, że to cię "przeraziło" ?? :>
Są to dość miękkie blaszki, świetnie reagujące na pałki, wrażliwe na dynamikę.